Cieņa darbojas ir jaunākā CSDD rīkotā kampaņa, kurā CSDD kopā ar saviem partneriem centīsies vērst sabiedrības uzmanību uz velosipēdistu, kā sabiedrības neaizsargātāko iemītnieku uzmanīšanu un respektēšanu. Riteņbraucēji katru gadu tiek iesaistīti vairākos simtos negadījumu, un tiem tiek izrakstīti vairāki tūkstoši ceļu satiksmes pārkāpumu protokolu, kas nozīmē, ka šie ceļu satiksmes dalībnieki ir pārgalvīgi un autobraucēji tos nerespektē.
2014. gads tiek pasludināts par cieņas gadu pret velosipēdistiem tieši tāpēc, ka šosezon vēl jo vairāk nekā citus gadus velosipēdisti tiks pakļauti briesmām, jo siltā laika dēļ jau gada pats sākums bija labvēlīgs šiem divriteņu transporta līdzekļiem, lai ar tiem pārvietotos, kas jau līdz šim brīdim ir radījis bēdīgu statistiku, kurā ir salīdzinoši daudz ceļu satiksmes negadījumi, kur iesaistīti riteņbraucēji, kā arī vēl bēdīgāk ir pat letāli ceļu satiksmes negadījumi gan mopēdu gan riteņbraucēju starpā.
Dēļ šīs sliktās statistikas CSDD ir sākusi ceļu satiksmes drošības likumu pārveidošanu un šī pārveidošana jau ir redzama pašlaik notiekošajā pārejā mopēdistu vadītāja tiesības iegūšanai, kur pašlaik ir jāliek braucamais eksāmens, kas iepriekšējos gados nebija vajadzīgs. Tas nozīmē, ka pirms jaunie mopēdu vadītāji nonāks uz pilsētas ielām un šosejām viņi patiešām būs iemācījušie braukt un neapdraudēs sevi un sev apkārt esošos cilvēkus.
Šādas velosipēdistu akcijas ir noderīgas un izglītojošas lielākajai daļai sabiedrības, tomēr tās nespēj apturēt visus satiksmes noteikumu pārkāpumus un arī nespēj ļaut visiem cilvēkiem tās sadzirdēt, jo ne vienmēr mēs pievēršam uzmanību šādām reklāmas kampaņām, un, manuprāt, daudz izdevīgāk būt veidot reklāmas rullīšus, kas būtu obligāti jānoskatās pirms tiesību iegūšanas vai kādā citā veidā, jo pašreiz ir tā, ka gan televīzijā, gan radio kampaņās gan arī sociālos mēdijos, tiklīdz cilvēki saprot, ka tā ir reklāma, tā viņu uzmanību tiek novērsta un šī reklāma ir tikpat, kā nebijusi.